Als reporter naar Kenia :) - Reisverslagen van Laura Honders - WaarBenJij.nu Als reporter naar Kenia :) - Reisverslagen van Laura Honders - WaarBenJij.nu

Als reporter naar Kenia :)

Ik ga deze zomer (31 juli - 16 augustus) als reporter namens Millenium Travels als reporter voor 'ASN Bank Voor De Wereld Van Morgen' naar een project in Kibera, de grootste sloppenwijk in Nairobi samen met nog 10 andere meisjes en twee vrouwelijke reisleiders.

We gaan hier workshops geven aan jongeren daar en zij aan ons en lopen mee met Stichting4Life.

Stichting4Life werkt vanuit een eigen hulpconcept en filosofie.
Ze richten zich primair op kinderen in de sloppenwijken van
Kenia. Door begeleiding en scholing kan de armoedespiraal
doorbroken worden. Ook richt Stichting4Life zich op de
thuissituatie van de kinderen en op werk voor hun moeders.
Onderwijs heeft namelijk alleen zin als ook de thuissituatie
acceptabel is! Voor meer informatie, kijk op www.stichting4life.nl

Voor mijn reports voor de ASN Bank volg: http://www.millenniumtravels.nl/archives/3299 :)